Storytelling kao prodajni alat

storytelling kao prodajni alat

Storytelling kao prodajni alat

Storytelling kao prodajni alat. Znate li da se 65% naše dnevne konverzacije svodi na pričanje priča? Što mislite kakav je utjecaj storytellinga prilikom prodaje proizvoda ili usluge? Naučite kako možete biti uvjerljiviji i efektivniji prilikom svog prodajnog nastupa. Znanje o prodaji unaprjeđuje naše rezultate i komunikaciju s ljudima – iskoristimo moć pričanja priča.

Predavač

Nikola Pauković ušao je u svijet B2B prodaje prije 11 godina. Profesionalno i prodajno iskustvo stjecao je u tvrtkama Nike i Coca-Cola.  Zatim je u tvrtki Keune Adriatic, započeo svoj ključni razvojni put od prodajnog predstavnika do pozicije voditelja prodaje za profesionalno tržište u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini.

Uvijek svjestan važnosti sustavnog razvoja prodajnog tima, neprekidno je radio na unaprjeđenju članova prodajnog tima individualnim treninzima, grupnim treninzima, mentoriranjem i shadowingom te tako savladavao praktičnu stranu internog prodajnog trenerstva.

Tijekom godina prisustvovao je velikom broju drugih prodajnih edukacija, treninga i seminara, što je stvorilo i iskru interesa za buduću karijeru trenera u B2B prodaji. Taj cilj ostvaruje 2019. godine kada ulazi u trenerski tim Bićanić Consultinga, nakon višegodišnje trenerske izobrazbe (Train the trainer edukacija, NLP tečajevi, asistiranje u treninzima…) pri čemu se vodio sljedećom idejom vodiljom: spojiti svijet realne B2B prodaje s praktičnom prodajnom edukacijom koja će donositi mjerljive rezultate u razvoju prodajnih djelatnika.

Lokacija i vrijeme

13.05.2021. od 18:00 h online

Javite nam se na besplatan broj 0800 206 206 ili mail do 15 h na dan predavanja kako bi Vam poslali pozivnicu na predavanje.

U predavanju može sudjelovati prvih 100 koji se priključe.

Trajanje predavanja je 60 min uz mogućnost postavljanja pitanja pismeno (putem chata) još 15min.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
© 2022 SimBex. Sva prava pridržana.
SimBex