Kako prodavati u izazovnim okolnostima krize? Kako do novih klijenata?
Svaki dan imate novi cilj. Hoćete li ga ostvariti? To je vječito pitanje. Jedna od najbitnijih stvari u vremenima poput današnjeg je da imate pravilno postavljen prodajni proces. Jer kada znate u kojem smjeru idete te koji su vam ciljevi, lako je doći od točke A do točke B. Bez postavljenih procesa, vi se bavite improvizacijom, a to više nije izazov, već je to totalna stagnacija.
Nikada nije bilo teže doći do novog klijenta. Svi nešto prodaju i svi se stalno oglašavaju, a jedina razlika između vas i konkurencije je u tome kakvu ćete vi priču ispričati o sebi. Ali, što će vam donijeti nove klijente je ono o čemu mali broj osoba razgovara. To je: Kako povećati retenciju i prosječnu prodaju po klijentu? Tek kada dođete do odgovora tko su vaši VIP klijenti i zašto oni kupuju iz godine u godine, vi možete povećati broj VIP klijenata i broj onih koji će po prvi puta kupiti ono što prodajete.
Najuspješnija struktura prodajnog razgovora – iz dugogodišnjeg iskustva:
Prodajni razgovor mnogima se svodi na nezanimljivo iznošenje informacija o sebi i svom proizvodu. Koga to zanima? Nikoga? Vaš sugovornik se isključivo pita: Što tu ima za mene? Kako biste mogli nekome ispričati priču o sebi, prvo i osnovno što morate omogućiti svom potencijalnom klijentu je – sigurnost. Pravilo 93% kaže: ako ste se orijentirali isključivo na riječi u svom prodajnom razgovoru, izgubili ste čak 93% šanse da nekome nešto prodate.
SIMBEX AKADEMIJA vas poziva na online predavanje ” Kako prodavati u izazovnim uvjetima”, 04.06.2020. u 18h.
Predavač: Bojan Kovačević, prodajni trener i konzultant za uvođenje prodajnih procesa.
„Prodajni treninzi koje radim namijenjeni su prodavačima, prodajnim silama na terenu, call centrima, voditeljima prodaje, direktorima. Radno iskustvo od 22 godine pretočio sam u praksu te tako uspio izgraditi uspješne prodajne treninge koji mogu pomoći i onima s najmanje iskustva. Jedan od najvažnijih treninga naziva se DNK prodajni proces. DNK omogućuje tvrtkama da postignu još veću produktivnost u radu koja ih na kraju dovodi do željene efikasnosti.
Kroz rad s brojnim tvrtkama ostvario sam odlične rezultate, zato što smo kroz uvedene procese prepoznali osnovne navike u organizacijama koje na kraju nude “male pobjede”. Odradio sam prezentacije pred više od 23.000 ljudi te tako stekao veliko iskustvo u prezentacijskim vještinama koje dovode do prepoznatljivosti branda ili pojedinca. Upravo su brojne prezentacije koje su održane po cijeloj Hrvatskoj postale temelj u izgradnji DNK prodajnog procesa.
U suradnji s tvrtkama različitih profila osmislio sam različite projekte vezane za podizanje vrijednosti istih. Kao vanjski suradnik preuzimao sam, kao što to i danas radim, poziciju direktora prodaje gdje bilježim iznimno dobre rezultate, kako u povećanju prihoda tako i poboljšanju produktivnosti timova. Uvođenje DNK prodajnog procesa u tvrtke i prodajne timove pokazalo se izuzetno uspješnom metodom za poboljšavanje postojećih navika.“
Lokacija i vrijeme:
04.06.2020. od 18:00 online – link za prijavu dobiva se putem newslettera.
U predavanju može sudjelovati prvih 100 koji se priključe, a predavanje ćemo po potrebi ponoviti.
Trajanje predavanja je 60min uz mogućnost postavljanja pitanja pismeno (putem chata) još 15min.