Kako izbrusiti uspješnu komunikaciju?

Živimo u svijetu obilja izbora i nemilosrdnoj borbi za pažnjom. Takve nas okolnosti čine da kao nikada do sada usavršimo svoja umijeća komuniciranja, uvjeravanja i prodavanja kako bismo ostvarivali zdravije, dugoročnije i kvalitetnije odnose.

Konverzacijska agilnost autorski je komunikacijski model koji je nastao uočavanjem nužnosti stvaranja zdravijih i otpornijih poslovnih odnosa u doba brzih promjena. Započinje s podizanjem razine povjerenja između vas i sugovornika, a rezultira visokom kvalitetom produktivnih poslovnih interakcija.

Zašto nam je neophodno raditi na svojoj agilnosti u konverzaciji? Zato što vrijeme u kojem živimo obiluje interakcijama koje se odvijaju, često simultano, kroz različite komunikacijske kanale. Sve to generira veliki broj komunikacijskih zapreka o koje se opetovano spotičemo. Previše toga pretpostavljamo, malo tog iskomuniciramo. Imamo velika očekivanja no koliko ta očekivanja zaista i verbaliziramo? U dijalozima smo nestrpljivi, ne slušamo kako bi razumjeli, već slušamo samo da bi kazali svoje. Dolazi do takozvanog komunikacijskog vakuuma koji postaje dominantni obrazac iz kojeg ne vidimo izlaz.

Model konverzacijske agilnosti nam omogućava da preskočimo raskorak između toga ”kako ja vidim stvari” i ”kako ti vidiš stvari”, ispravno dijagnosticiramo tuđe komunikacijske obrasce te usvojimo učinkovite komunikacijske alate prilagode sugovorniku te uvjerljivog komuniciranja i pronalaska zajedničkih rješenja. Agilnim vođenjem poslovnih razgovora stvara se atmosfera u kojoj se sudionici osjećaju uvaženo i cijenjeno, gradi se povjerenje i postiže se razumijevanje što dovodi do kvalitetne i opstojne suradnje. Ujedno se postiže i vremenska učinkovitost bržim pronalaženjem zadovoljavajućih rješenja. Time se doprinosi i stvaranju dugoročnih produktivnih poslovnih odnosa.

Osviještenim i učinkovitim komunikacijskim pristupom stvaramo razumijevanje, potičemo značajne promjene i gradimo izvrsnost u poslovanju.

Predavač: Ana Šimunović jedna je od vodećih executive komunikacijskih savjetnica i međunarodno certificirana (CIPR i HUOJ) stručnjakinja za odnose s javnošću. Ujedno je i certificirani Conversational Intelligence Coach te jedina certificirana trenerica Situational Leadershipa II u Hrvatskoj. Uspješna je poduzetnica koja vodi svoju tvrtku Ais-Mark već preko devet godina. Predaje na prvoj hrvatskoj visokoj školi za komunikacijski menadžement Edward Bernays i na veleučilištu VERN. Jedna je od dviju kreatorica prve hrvatske online edukacije iz područja javnog nastupanja i poslovnog prezentiranja.

Edukacijama, radionicama i ostalim komunikacijskim formatima, na hrvatskom ili engleskom jeziku, te svojom strašću prema poslu Ana pomaže poslovnim ljudima i organizacijama usavršiti svoje javne i medijske nastupe, vještine uvjerljivog komuniciranja, uspješnog prodavanja i učinkovitog vođenja ljudi kroz sve organizacijske procese. Do sada je održala na stotine edukacija, radionica, treninga, predavanja i individualnih savjetovanja za predsjednike i članove uprava, top i srednji menadžment vodećih hrvatskih i stranih tvrtki poput British American Tobacco, Styrie, Hrvatskog Telekoma, Dukata, Novo Nordiska, Adidasa, Lidla, Kauflanda, Peveca, Coca-Cole, Zagrebačke pivovare, Intese Sanpaolo Card, Hrvatske gospodarske komore, HBOR-a, Hrvatske turističke zajednice, Boscha i Red Bulla.

Pridružite nam se na predavanju SimBex Akademije „Kako izbrusiti uspješnu komunikaciju” koje će se održati u četvrtak, 13.6.2019. od 17:45 do 20h u dvorani Školske knjige, Masarykova 28/ 3. kat.

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest
© 2020 SimBex. Sva prava pridržana.
SimBex