Trening mjehura (toaletni trening) kod urgentne inkontinencije

Kod urgentne inkontinencije se mora povećati kapacitet (volumen) napunjenosti mokraćnog mjehura. Prilikom čestih posjeta toaleta smanjuje se mjehur i gubi elastičnost. Kako bi ponovno dostigli normalni volumen mjehura, vrlo je važno provoditi ciljani trening. Cilj vježbi je produžiti vrijeme između pojedinih pražnjenja mjehura.

Kontrola pražnjenja:

  • Bilježite količinu i vrijeme unosa tekućine.
  • Bilježite količinu i vrijeme svake posjete toaletu.
  • Nemojte preventive radi otići na toalet, na primjer prije odlaska u šetnju, pričekajte dok taj odlazak nije stvarno nužno potreban. Kada dolazi do nagona sjednite na trenutak. Pritisak može popustiti i vi još možete malo pričekati s odlaskom na toalet.
  • Ne pijte navečer prevelike količine tekućine. Primjetite da kava, čaj i piva više tjeraju na pražnjenje nego ostala pića.

Prilikom vježbanja mjehura ponekad može doći do nekontroliranog gubitka velike količine mokraće, jer odugovlačite s pražnjenjem mjehura. To je normalno i gubi se u tijeku vježbanja.

Toaletni trening zahtijeva vremena, strpljenja i puno vježbanja.